jurnal 1

eu intram in rau si-mi vedeam picioarele pe ochi se aseza un fel de tristete lichida pestii imi atingeau pielea si trebuia sa ma cufund cat mai repede cat nu a trecut soarele si corpul meu putea sa ma incalzeasca

si mai era un ecou care raspandea ducand departe cuvintele noastre si plescaitul apei corpul meu era frumos si fierbinte si stralucea acolo sub apa era ceva rau ceva urat ochii mei deschisi acolo dorintele mele in apa rece si curgatoare

eram sub apa si ma gandeam la raul acesta vazut de sus sau de pe deal la senzatia ca nu mai pot iesi la suprafata la imaginea asta a raului care m-a inghitit si nu ma mai vad deja 10 min si la strigatele prietenilor mei

 si la ecoul cela care intra in iarba care misca salciile care poate ajunge pana la sosea

Lasă un răspuns

