lucruri straşnice 1.1 (eu te iubesc eu ma arunc de la balcon)

când nu mai am ce face îmi închipui diferite lucruri straşnice

cum de exemplu mă arunc de la balcon şi cad repede repede

dar nu mă tem de aceea îmi pare că e destul timp până jos

 

sunt ca atletul ce pătrunde corect în apa bazinului şi observ multe

o pisică se gudură de scoarţa unui copac uscat crengile lui tremură

multă iarbă în grădină multe flori îngrijite eu mă apropii cu ochii deschişi

 

jos e aşa verde câinii se ascund în iarba înaltă

păsările vânează insecte zburând pe sub frunzele celea

o femeie îşi căută pisica până la genunchi în iarbă

 

în mintea mea se instalează imaginea cum mă zdrobesc de pământ

nemişcat cu fracturi la coloană cu mâinile şi picioarele

azvârlite în părţi ca în filme fără să pot inspira din cauza loviturii

 

aud însă totul şi văd clar prin perdeaua de frunze balconul meu

şi undeva aproape nişte mâini care mângâie blana

şi-mi simt craniul făcut zob de o piatră ascunsă sub o frunză de brusture

6 comentarii

  1. probabil asa este, titlu asta ar trebui sa sune ca un titlu de joc electronic, gen ( sau ca in filmul „NIRVANA”)

    mltmsc

    Răspunde

Lasă un răspuns

