Kleber

k31.jpg
Kleber k 1  [saci de culoare albastră masa 25 kg. ] eu lucrez cu saşa şi vova în fiecare zi 

şi nu ştiu dacă fac asta pentru bani ori pentru ca să-ţi cumpăr multe chestii sucuri pizza portocale fericire sau car saci doar pentru că am 21 de ani şi tata dispare şi apare câteodată    

Kleber   k 2  [saci de culoare roşie masa 25 kg. – se face frumos în casă] când sunt aici arunc saci într-o parte şi alta înainte înapoi şi sunt plin de tine când stau cu tine în capul meu se rostogolesc nenorociţii aia de saci Kleber  
Kleber k 3 [saci de culoare verde masa 25 kg. – se aşteaptă mici schimbări ] nu spun despre tine nimănui tac şi zvârl un  k3 în camion aştept modificări saşa şi-a cumpărat un telefon mobil de 40 dolari şi l-a udat de 600 de lei deasupra noastră cerul limpede ca şi cum ne-am afla la tine-n inimă         
Kleber k 4  [saci de culoare violetă masa 25kg. – lipeşte pentru totdeauna] vova este sărac el vrea să plece de la acest lucru mie îmi place tare de el tu vrei să pleci de la mine şi poate să vină brusc octombrie şi atuncea statul în casă va fi mai lung cu câteva ore şi neapărat dureros  
4 comentarii

  1. e f ok:)

    kleber k 2 m/a facut sa zambesc tare:) cand esti la serv, in capul tau se invarte ea, cand esti cu ea in capul tau se invarte ceea ce faci la serv:)

    si e ok combinatia asta de limbaj cotidian si chestii m metaforice, gen ‘deasupra noastră cerul limpede ca şi cum ne-am afla la tine-n inimă’. in general, poemul in proza permite multe chestii de genul asta.

    dar finalurile la paragrafe mi se par cumva pe acelasi tipar – si nu stiu daca asta e ok sau nu. cumva pe tonul asta de enuntare a ceva care pare f important.

    dar tu stii ca orice tine de statul in casa ceva m mult imi place taretare:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

