da

azi am intalnit-o pe Ina si-mi povestea cum e sa fii mama

nu am vazut-o demult cred ca era intro vara poate acum un an

eu traversam strada si ea avea burta peste care tinea o mana galbena

iar masinile se oprisera in dreapta noastra

azi mi-am ras barba si am facut fotografii pentru acte

tipul mi-a aratat ce a iesit mi-a retusat in computer cearcanele

parul zburlit am spus sa-l lase asa am platit 20 lei am comparat

cu fotografiia din pasaport si se pare ca imbatranesc

tot azi am intalnit-o pe masha masha imi citeste gandurile

cand o intalnesc undeva in oras incerc pe cat se poate sa

nu ma gandesc la nimic sa calc pe alaturi si sa ma impiedic

am observat ca in asemenea cazuri te gandesti numai cum sa nu te lovesti tare

daca ma sinucid intro zi va trebui sa fiu beat sau asa ceva

fiindca nu am curaj si poate nu sunt pregatit vad cum vreo 20 de carebinieri

urca intro furgoneta oprita dupa colt e o vreme posomarata

o fata sta singura la o masa si se uita la mine sau poate la sticla de bere din fata ei

3 comentarii

  1. un ajutor, presupun ca nu ai vrut spatiile asa de mari intre versuri, eu am un truc, copiez intai textul in notepad si dupa aceea copy paste aici. word-ul da peste cap wordpressul.

    Răspunde

  2. Îmi place deosebit momentul „Maşa” (e ceea ce am remarcat – „din zbor” – şi la sedinţa Club.lit.)

    Puck, îţi mulţumesc şi eu, că ţi-ai împărtăşit aici experienţa: nu ştiam.

    Răspunde

  3. efecte speciale de box-office in numele autenticitatii . unjustified waste of words. sau poate ma insel si in realitate e o lupta pentru definire/autojustificare/jurnalizare poetizata. oricum, chiar si asa se exagereaza.

    Răspunde

Lasă un răspuns

