offtopic

trest

salut,

eu am hotarat ca ar fi sa scriu vreo doua randuri de aici. sunt in cehia, intr-un fel de orasel dubios (Trest), unde toate magazinele/puburile se inchid pe la 7 si sunt multe case si niciun om pe drum. oricum ideea e ca aici unde suntem noi se joaca dezbateri (o chestie) si poate din cauza asta totul e mai interesant. o sa postez si poze cum le pun in calculator. Pana atunci, abia astept sa mergem in praga for some social life. ca aici berea e foarte ieftina dar in Trest nu avem timp s-o cumparam. Si Cehia e cea mai mare tara producatoare de Absinth. Si e si el ieftin, se vinde peste tot, inclusiv la chioscurile de ziare.

 In rest – not that anyone cares – azi am castigat 3 meciuri de dezbateri din 4, am jucat cu Mongolia, Ungaria, Georgia si numai Romania ne-a castigat. Ei, dar nu suntem chiar tare furiosi pe ei – decat sa pierdem un meci cu coreenii, sa zicem, e mai linistitor sa pierdem unul cu romanii.

Cam asa deocamdata, probabil o sa revin cu impresii mai coerente in curand.

7 comentarii

  1. YEEEEEEEEEEESSSSSS! You go, girl! Arata/le la toti ce puteti. Ce tema ati avut? Barejele sau privatizarea apei? Noi incercam sa ne facem viza pe/aici. Ok, stiu ca n/ar trebui sa scriu chestii din astea pe blog… oricum… eu ti/am trimis un mesaj pe pieleamasii. sper ca l/ai citit.
    Dorrrrrrrrr. Ai grija, daria
    apropo, mai scrie ceva pe blog ca e interesant, mai ales cu absintul. poti sa aduci si acasa putin?

    Răspunde

  2. ok, suntem a 5a echipa in lume. romania a 4a daca nu gresesc. ieri am fost in praga si a fost frumos, oricum nu prea avem timp de nimic aici, o sa revin cu detalii cand o sa avem macar vreo 2 ore libere. cat despre absinth, e tare ieftin, vreo 10 dolari o stikla de 1 l, si au de toate culorile, verde rrosu albastru etc. adica asa e o kestie interesanta.
    daria n-am verificat posta aia, sper sa am ceva timp curand sa iti raspund

    cheers guys

    Răspunde

Lasă un răspuns

