heat

lasă-mă să-ţi şterg sudoarea din palme

nu mă înţelege greşit

nu vreau să te cunosc

nu mă interesează

să-ţi aflu numele sau vîrsta

vreau pur şi simplu să iau batista mea boţită

să-ţi şterg picăturile de apă sărată de pe degete

                         *******

mîna ta se reazemă de speteaza scaunului

e la aceeaşi înălţime cu gâtul meu

ai putea să mă sugrumi

nu vreau să-ţi văd capul

nu mă interesează dacă ai ochii albaştri sau negri

                        *******

lasă-mă să-ţi şterg sudoarea din palme

în această zi caldă până la muţenie

în această zi care nu-i făcută pentru oameni

poate doar pentru şerpi

4 comentarii

  1. S-a cam „pierdut”, de dupa coloana unde erai şi până la mine, poemul acesta, pe care l-ai citit la sedinta cenaclului, lunea trecuta. E remarcabil! – spun, acum, cu certitudine.

    Răspunde

  2. unul din motivele pentru care acest text este izbutit ar fi ca reprezinta unica forma prin care isi poate justifica existenta. primitiv inhibat, gest manifestat in versuri

    Răspunde

  3. mi se pare un poem frumos; chiar in comparatie cu alte poeme de ale tale. este putina gratuitate aici, e o scriere intensa (daca se poate spune asa) aproape ca dura.

    Răspunde

  4. Poem rar, plin de naturalete, ca un fenomen al naturii, ca o descarcare electrica dupa zile de zapuseala. O mana transpirata, frica sa nu te sugrume aceasta mana, o privire limpede asupra ei si textul e gata. Felicitari.

    Răspunde

Lasă un răspuns

