Invazia HZ la Râşca

img_1993.jpg

În acest an, câţiva membri HumanZone au fost selectaţi pt programul de creative writing de la mănăstirea Râşca, susţinut de Adi Urmanov/ părintele Serafim.

Vadim Vasiliu, Constanţa Popa and Corina Ajder participat, alături de alţi 7 tineri frumoşi şi talentaţi la cea de-a 3-a ediţie a programului, unde s-au epuizat a) nervi b) idei creative c) nopţi nedormite d) cantităţi considerabile de cafea – şi toate astea pt a învăţa cele mai ascunse şi secrete tehnici de compunere poetică/ şi a le pune în practică. În plus, în acest an Andrei Gamarţ şi Hose Pablo au fost şi ei prezenţi în calitate de invitaţi (plus Dumitru Crudu, Vali Chiriţă şi Gabi Eftimie, care ne sunt tare dragi), iar Alex Cosmescu a trecut pe la mănăstire pt a-l saluta pe Adi şi a mai sta la poveşti cu el. Dacă ne gândim bine – aproape tot grupul HZ a venit la Râşca în această vară (cu excepţia lui Vlad Gatman, care nu a reuşit din cauza serviciului şi a complicatului ritual de luare a vizei către RO). În plus, câştigătorul programului (as u know, se anunţă un câştigător în fiecare an) este Vadim Vasiliu, care a dus victorios onoarea HZ până la capăt.

Pe scurt, a fost o ocazie f bună pt noi toţi de a scrie continuu şi de a ieşi din starea de confort pe care ne-am creat-o până a ajunge la Râşca. Acu suntem puşi pe chestii mari, deci stay tuned.

8 comentarii

  1. Felicitari din suflet, Vadim. Si felicitari HZ!
    Ma uit la numele amintite si imi dau seama ca la Rasca au fost multi din prietenii mei 🙂

    Răspunde

  2. La Rasca a fost greu, ceva de genul unei experienta la limita, sau cel putin asa am perceput eu ceea ce s/a intamplat acolo.
    Am pus la indoiala felul in care am scris pana acum, motivele pentru care m/am apucat de poezie, am cautat noi formule – unele reusite, altele, mai putin. Am invatat multe shmekerii legate de structura unui text, de felul in care poti crea si pastra tensiunea, despre felul in care poti dinamiza poezia. Important e ce va fi dupa program si asta nu stiu. Oricum, a fost util, am si citit mult, unele carti de poezie pe care nu le vazusem inainte (exemplu: „Trenul de 31 februarie” a lui Teodor Duna – m/a incantat). In 2008, programul de creative writing organizat de parintele Serafim (aka Adrian Urmanov) va fi organizat altfel, exclusiv pentru oameni cu volume in curs de aparitie. Eu am prins ultima editie organizata in actualul format, adica 10 participanti, nedebutati, fara intentia de a scoate un volum in timpul apropiat. Asa ca am inteles si de ce este bun programul si de ce totusi va fi schimbata forma de organizare.

    Răspunde

  3. (biliardul la rasca
    -1 leu partida
    vizavi de politie
    e pustiu de luni pana vineri
    sambata si duminica nicio sansa)

    Am citit a fost f interesant si util pt mine am vazut cum functioneaza textul volumul reactiile

    Răspunde

  4. Salut, Ruslan. Eu fac aceleasi lucruri ca si inainte. Mai scriu si mai postez pe poeziero. Doar nu ma plimb ca tine la tabere cu poetii. Eu cînd beau, beau singur.

    Răspunde

Lasă un răspuns

