pe hol

stăm în aceeaşi casă dar
tu cu drumurile tale eu cu
drumurile mele privirea
ni se intersectează doar pe hol

să-ţi dau o palmă să
te trezeşti chiar aşa
să-ţi dau o palmă

stai în dormitor sau
în birou mereu în
spaţii înguste ferite de
lumină ochii ţi se
albesc pielea devine
rece

să-mi dai o palmă să
mă trezesc chiar
aşa

stau întinsă pe pat ca
pe o masă de operaţii
mâinile ating tălpile
fruntea mi se lipeşte de
genunchi acum
se produce explozia la
contactul cu propriul
meu corp

2 comentarii

  1. Ce drumuri ciudate si triste prin casa, prin hol, imediat ne-ai introdus intr-o problema, intr-o situatie de viata dramatica. Apoi miscarea brusca a palmei, parca aud o plesnitura peste obraz. Trezirea ca o promisiune de a iesi din intuneric, prin jocul violentei. Refren sonor, puternic – chiar asa. Si fiinta intinsa in pat ca pe o masa de operatii, apoi explozia trupului care, la atingerea mainilor de talpi si a fruntii de genunchi, devine constient de propria existenta precara. Stil laconic, dur, provocator.
    Poemul e fain, chiar asa!

    Răspunde

  2. Este cea mai strasnica intamplare urmarita de mine prin locurile unde inca mai locuiesc si oameni, nu numai robinete. Daca din asta a iesit o poezie, nu ma mir. Chestia e ca a iesit o poezie foarte buna. Pe bune! Cursivitate excelenta, mai cursiva decat curgerea apei prin ceea ce sunt. Aceasta cursivitate ar fi cazul sa o luam drept exemplu. Le voi citi poemul si celorlate robinete, ca sa stie ce si cum! Chiar asa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

