NIX MIX

coke.jpg

dragii mei / bine v-regasit voiosi si sanatosi. toate programele tv si toate cartuliile pe care le am acasa deja m-au plictisit la cuuulme.  stau inchis in casa deja de 4 zile si nimic din tot ce se intampla pe internet sau undeva in oras  nu-mi este cunoscut.

ultima vreme cad la pat prea des si prea grav.  am devenit mai sensibil decat un bebelus, si sora’mea care are acum 9 luni e mai strong dpdv  al imunului decat mine.  am avut 39 grade temp  capul macinat bla bla bla mormaieli de alint.

voi cum acolo?

apropo m-am uitat si ieri si astazi peste

geam si in chisinaul nostru a venit

  foarte frumos toamna

sa revenim la ale noastre pamantesti. astazi am descoperit un demo a unui programel care iti ascunde foarte lejer IP-ul. ti-l face fals. poti sa navighezi pe net cu un IP fals si asta se face tare simplu.  daca vrei sa ai programelul pe un an de zile sau sa zicem doi trebuie sa platesti vreo 40 dolari [pt 2 ani] si IP-ul tau este ascuns forever. muhahahahaha.

care-i ideea mea? bre  ce-s cu toti astia care vor sa-si faca clone? de ce nu-si iau asa un programel pentru un an, si cu asta basta. ce avea liviu diamandi de nu vroia sa dea niste bani [sau sa-si gaseasca programel gratis] si sa-si ascunda IP-ul [sau sa-si puna IP fals de fiecare data ] ? miticov? adica serios, acuma.  sau de fapt probabil asta au si facut si ei, insa imi amintesc cum toti discutau numai despre faptul ca diamandi posteaza din brasov si apoi din V si apoi din bla bla bla bla in fine   cine are proiect foarte serios de clona imi scrieti pe mail si va dau un link tare fain, sau cautati pe google cum sa va ascundeti IP-ul asta poate sa fie FUN.  

vine o vreme care necesita multa munca. asteptati-va la mici surprize editoriale in timpul apropiat. cu admiratie

2 comentarii

  1. foarte util foarte ingenios. eu vad cum literaturii romane contemporane i se deschid noi perspective. sa indeplinim planul clonarii literare pe 5 ani inainte.
    hose eu unul m-as adresa la tine, da poate mai tarziu
    cu drag
    a

    Răspunde

Lasă un răspuns

