(calorifer)

e frig in camera mea ca o chilie si s. mi-a adus un calorifer. dar gesturile lui si cuvintele lui si tot ce face el imi dau atata caldura incat ma topesc atunci cand e alaturi.

 caldura mea am pierdut-o inainte de a veni aici. acum imi dau seama ca zilele alea in care eram cald si bun au fost ca o boala care dureaza cateva saptamani si dupa aia trece. cat dura toata febra asta imi placea sa te ascult cu toata dragostea de care eram in stare / acum ascult la intamplare huruitul de la masini / felul in care afara oamenii tipa unul la celalalt / zgomotele pe care mi le fac eu cand ma ridic din pat si scartaie sau cand merg in pantofii mei noi, cu care nu m-am deprins.

Un comentariu

  1. Ideea de frig si de chilie razbate din textul acesta care vine ca o scrisoare de la cineva apropiat. Tulburatoare marturisirea . Vad un rand plin de gratie
    acum ascult la intamplare huruitul

    Lectura m/a prins, dar am si o observatie –
    ma topesc atunci cand e alaturi,
    un cliseu greoi.

    Am gustat in special fraza despre zgomotele pe care mi le fac eu
    O zi frumoasa in continuare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

