ss

dp064_643_black.jpg

eu sunt andrei gamart si vreau sa sparg o banca

si pe mine sa ma impuste un tip cu automatul

fiindca eu vreau in america eu vreau sa vad cum rasare soarele

acolo in padure unde cineva ma asteapta

unde este o usa stricata intro casa la marginea orasului

unde cineva ma asteapta sa vedem impreuna cum rasare soarele

eu nu sunt mesia eu nu am viza pt romania eu nu am viza pt alte locuri

tot ce am este dragostea si frica intunericului

tot ce am este un pachet de tigari monte carlo care se termina

si cativa lei in buzunar pt internet

intre noi este un ocean negru un monitor plat o camera web pe care trebuie sa o accepti

intre noi este o caldura o frunza galbena

un ocean negru f mare

2 comentarii

  1. Aluzie la Patratul negru al lui Malevich. Ingenios. Si automatul e fain. Bine ca personajul sparge o banca. Situatie lirica si in acelasi timp dramatica, redata cu un fel de virtuozitate naiva. Ceva imi aminteste de pictura naiva.
    In rest, cine vrea in america, se duce in america. Nu exista obstacole.

    Răspunde

Lasă un răspuns

