sunt iubire

un corp este o plasa de sarma

de care te apuci cu degetele

cu degetele lungi si negre 2 oameni au iesit din magazin si i-a lovit o masina

pe unul l-a aruncat peste bordura

cu craniul sfaramat intro pozitie nefireasca

celalalt era la 2 metri in urma intors pe burta

cu fata intro baltoaca

poate mai avea ochii deschisi

nu ma tem sa mor dar asa ceva e lipsit de sens curajul meu este sa nu fac pacate

sa nu mint sau sa nu-mi bat joc

iubirea haide iubirea fa minuni

ridica-i pe oamenii acestia si fa-i sa mearga

eu nu inteleg multe lucruri dar

asta nu ma face mai bun

daca ud florile ele cresc

daca ma imbrac nu-mi este frig

daca ma gandesc la tine nu ma mai gandesc la nimic totul e asa simplu

si cu toate astea eu nu inteleg multe lucruri

iubirea du-ma acasa sa masturbez

fiindca nu ramane nimic pana la urma

si oamenii morti putrezesc in pamant

ca orice punga de celofan

am vazut o fetita care isi pipaia pieptul

acolo nu era nimic

fetita asta isi cerceta pieptul micut si neted

ca pe un corp strain ca pe o bucata de tabla

am vazut cum se iubesc o femeie si un barbat

umflati de betie

si nu am vazut nimic mai frumos decat grija lor

unul fata de altul

gingas o cuprindea sii cumpara din toti banii niste mancare

si 2 a cate 100 de gr de vodka din cea mai buna

iubirea mea nu poti schimba oamenii

nu poti smulge copacii nu stii sa fi calda

nu se rupe nimic in tine

esti slaba faci numai lucruri urate

de ce eu nu ma pis pe mine cand iubesc

cand de emotie nu ma pis unde s-ar nimeri pe mine

cand simt respiratia omului drag

omului fara de care nu se poate trai

eu am vazut o groapa si acolo dormea o catea gravidasi

eu vreau o groapa si eu vreau o moarte linistita

2 oameni ieseau din magazin si s-a intamplat asa ceva fara sens

daca nu poti sa aprinzi lumina sau sa misti peretii

daca nu poti sa te rupi in bucati

ce e asta

corpul meu e bolnav

dar eu nu merg la medic demult

care medic sa ma vindece

2 a cate 100 de vodka din cea mai buna

fara mari complicatii fara paranoia

fara melodii triste

am vazut cum niste barbati il bateau pe un om in strada

cum cineva il batea pe tatal meu acolo

si el era plin de sange

dadea din maini ca un om gata sa moara si nu era nimic mai strasnic decat tatal meu

si mai puternic decat corpul lui viu care striga

si nu era nimic mai viu decat sora mea care urla si

plangea si da cu pumnii in oamenii ceia in scurte de

piele

unde erai iubirea mea unde iti imparteai caldura

pe cine ridicai de jos

eu sunt iubirea

eu sunt adevarul eu sunt pielea de om

intinsa peste un corp de carne si nervi

am ucis un sobolan ear ala noi acasa in subsol

astepta sa fete si eu l-am ucis

si toti s-au bucurat

nu sunt bun nu sunt puternic

nu am sunat-o demult pe sora mea

nu am inviat pe nimeni

niciodata nu am crazut in tiganci

nu am plans cand imi blestemau neamul

cand imi spuneau ca va muri mama

nu am plans pur si simplu

iubirea sunt eu si acum vreau sa ma ascund de toti

sa ma duc in paduri

ca sa ma tai sa ma dezic

eu sunt vulturul plin de viermi

eu am ochii uscati ei se uita undeva

am vazut corpul si el era perfect

si nimic nu ii lipsea

dar atunci unde esti bucurie

in fiecare lucru e sadita linistea

niciun lucru nu spune eu trebuie sa fiu altfel

daca Dumnezeu m-ar ajuta sa traiesc din nou fiecare

clipa

sa pun lucrurile la loc

sa fac ordine si pe mine sa cada umbra

daca sangele meu s-ar intari in mine

unde m-as duce unde

eu vad o femeie ea plange

eu vad un cutit el taie

Dumnezeul meu de ce m-ai parasit

eu sunt iubirea

6 comentarii

  1. txt asta e superb, cred ca e unul dintre cele m bune pe care le-am citit la tine in ult timp

    nici nu pot face un comm cat de cat aplicat:) o sa incerc sa fac tot ce pot

    imi place cum reiei img aia cu cei 2 oameni calcati de masina si pe cea cu cei 2 oameni beti care se iubesc

    imi place cum adresezi txt asta – un adresant cumva aerian, fara contur, in care se pot recunoaste m mult

    imi place ca, in sfarsit, ai avut curaj sa pui m explicit intr-un txt obsesiile tale religioase / mesianice

    imi place de ma topesc mixul asta de violenta si de caldura, e ca in 21 grams, pe care l-am vazut ieri, numai ca mult m intens si m bine dozat / reluat / faza aia cu sobolanul sau cateaua

    ma topesc si constatarile alea simple gen ‘corpul meu e bolnav /dar eu nu merg la medic demult’ sau faza aia cu ‘de ce nu ma pis pe mine cand iubesc’

    cred ca revin m tarziu sa-ti spun si alte lucruri care mi-au placut:) acum plec la cursuri, poate ne vdm azi seara, la club. vreau sa predau la elevii mei txt asta:) sper sa fie in regula:) ei au acum vacanta, dupa aia il scot la printer si li-l aduc

    Răspunde

  2. plus, sigur, chestiile marca andrei gamart – ‘daca nu poti sa aprinzi lumina sau sa misti peretii / daca nu poti sa te rupi in bucati / ce e asta’ sau ‘am vazut corpul si el era perfect / si nimic nu ii lipsea’

    si toata violenta, orientata la fel de intens si spre exterior, si spre interior, care ascunde toata dragostea si caldura asta, n-o distruge, doar o ascunde

    Răspunde

  3. Poemul acesta e ca un tort enorm cu multe straturi. Un strat de carne, unul de sange, unul de lacrimi, unul de pamant, unul de metal, plus cateva de intuneric si rani adanci. Un cutit ascutit e infipt in tort si deasupra, cireasa – vulturul plin de viermi. Daca lasam gluma la o parte spunem ca e un text excelent. Bravo!

    Răspunde

Lasă un răspuns

