Human Zone prezintă – M E C A N I S M E

mecanisme.jpg 

Human Zone (Hose Pablo, Daria Vlas, Andrei Gamarţ, Vadim Vasiliu, Corina Ajder, Alex Cosmescu, Vlad Gatman)

prezintă

M E C A N I S M E

Luni, 4 februarie 2008, ora 18.00

Sala „V.Cupcea”, Teatrul Naţional „Mihai Eminescu”

(Poezie & more)  în cadrul Atelierului de dramaturgie

Vă aşteptăm pe toţi, va fi foarte interesant.

Imagini de la Actiunea noastra

01.jpg

intro

02.jpg

andrei gamart citeste

03.jpg

vadim vasiliu

04.jpg

corina ajder

05.jpg

alex cosmescu

06.jpg

vlad gatman

07.jpg

the end

(La Daria Vlas erau 2 poze care nu au iesit bine, asa ca nu le-am mai pus; dar a fost f frumos sa ma credeti)

Pozele apartin fotografului Nicolae Raileanu.

23 de comentarii

  1. Aveţi şi muzică? Văd că scenogarfia există şi e simplă dar provocatoare, modernă, bravo!
    Mecanisme? E bună ideea că tineri poeţi vor juca rolurile unor personaje mecanice, pentru a prezenta viaţa lor. Să fiţi cât mai inspiraţi! Pe luni!

    Răspunde

  2. Salut! Gabi, cred ca a iesit bine aseara,desi am o senzatie foarte stranie de nesiguranta, pentru ca mai toti noi, cei implicati in proiect, n/am putut sa/i vedem pe colegii nostri, pentru ca stateam permanent undeva in spatele scenei, ascunsi. Deci, toate aprecierile pe care pot sa le dau vin din reactia publicului. Cred ca prima data, in cadrul PPT, am avut aplauze in timpul performance-ului, nu doar la urma. Si, nu stiu, cei care au vorbit la discutiile de dupa au zis ca le-a placut. Mie nu-mi ramane decat sa-i cred. Din pacate, n-am reusit sa filmam MECANISME-le, avem inregistrata doar o repetitie.
    Alexei, Sandu Cosmescu a fost cel care ne/a adus muzica si am ales impreuna, sunt trupe de astea de muzici alternative, mai mult nu zic, ma tem sa n/o dau in bara, poate vine Sandu si/ti spune mai mult. Multumim tie pentru ca ai fost alaturi de noi si tuturor celorlalti.
    Ok, m/am dus ca am de lucru.

    Răspunde

  3. ma bucur ca v-a placut:)

    totul a inceput cu o piesa de godspeedyou black emperor, o trupa de post-rock din canada. bucata aia inregistrata de la inceput era pe bune, un predicator de strada american care vbea despre sfarsitul lumii si mantuire, pe care membrii trupei l-au prins odata la un colt de strada.

    dupa aia era o alta formatie misto, rachels, un trio cu training in muzica clasica. albumul de pe care era piesa se cheama ‘music for egon schiele’ si cred ca asta e inca un motiv din care imi place de ei:)

    si m era o formatie, mokira, un electro f straniu. la primele repetitii, voiam sa fie doar mokira, dupa aia am m modificat un pic si le-am pus si pe restul

    si mie mi-e dor de serile in care eram dj:)

    alexei, vreau sa vb cu tine. o sa te caut pe mess

    drag

    Răspunde

  4. cat a durat spectacolul? oare cum ar fi acesta… televizat? ce rau imi pare ca nu am reusit sa vin! sunt curioasa, astept poze, poate si video ceva de la repetitie.

    Răspunde

  5. Salut..sunt eleva la CAP Plamadeala,unde ati f0st ceva timp n urma..am yntrat iata pe la v0i..kred k af0st f bine+interesant,desi am+niste repr0suri..kare ynsa 0 sa vi le spun kumva alta data,akum nu prea am timp,s0rry,dar v0i mai intra sper..va urez sukcese

    Răspunde

  6. Am pus pozele de la spectacol.
    IndiGa – suntem deschisi si blogul e deschis pt orice, deci cand ai timp spune ce te doare.

    numai bine la toti . Andrei

    Răspunde

  7. Andrei,din fericire nu ma doare nimik:)stii,sunt eu o fire foarte critica..si yn orce kaz pot gasi ceva ce putea fi mai bine sau ce nu e la lokul sau…ka de exemplu yntrebarea :”kum va parut”kiar daka vreti sa faceti pop art,kiar daka vreti opera voastra sa intereseze si sa reprezinte societatea,pyna la urma voi suntetzi cei kare tre sa edukati simtul frumosului si nu invers..astfel de yntrebari sunt desigur necesare,dar fiind adresate la lokul sau..sa luam spre exemplu pictura-akolo azi o mare parte sunt siguri k1peisaj ku2lebede pe un lak este frumosul…o realitate ynspaimyntatoare..deci,skrieti mai departe si veti avea sukcese:)

    Răspunde

  8. e f bine ca ai revenit,
    ideea este ca noi nu prea cunoastem terenul, noi scriem, normal, fiecare ce vede/simte/gandeste de zi cu zi, deci reflecta, rationeaza, influenteaza intr-un fel subiectiv realitatea asta a tuturora. si noi scriem pt cineva, de obicei pe acel cineva nici nu il cunoastem, ni-l imaginam doar , sau ni-l construim, ajungem sa ne apropiem de el ca de noi insine, ca atunci cand suntem singuri. deci daca eu acum par penibil, sa ma ierti, eu nu ma tem sa par penibil.
    deci, de asta am intrebat ” cum v-a parut”, era pacat sa nu intrebi asa ceva odata ce dai de un posibil interesat de poezie in carne si oase, care, presupuneam noi nu prea stie inca ce e cu poezia la ora actuala, sau mai bine zis cu ce traiesc poetii strazii de azi.
    pt mine e important sa trezesc interesul pt poezie, sa fac asa ca – a citi poezie- sa nu mai fie un act exotic cosmopolit.
    eh, am luat-o haisa.

    Mai treci pe aici. andrei sunt

    Răspunde

  9. Stii,faza kare-i..0data ce skrii p0ezia,dk 0 faci ku suflet,ku sinceritate,degaji energia interi0ara ea deja va interesa.rezultatul va fi magnet.revin dinn0u ku exemplu din d0meniul..am fakut k0mp0zitii ku centrul bine gasit,ekilibrate,kul0rile arm0nizate..askultynd mii de sfaturi ka n final s fie 0k.1alta k0mp am fakut din simplu m0tiv k’mi-a venit’s 0 fak..kynd le-am aranjat p p0dea k s aud parerea pr0fului acesta s-a yndreptat direkt spre acea lukrare.a privit0 f mult,ia plakut..yntelegi ideia?:)

    Răspunde

  10. T0t0data un lukru vreau s mai metì0nezi la v0i..klar,imp0rtant e interi0rul,k0ntinutul si nu ‘k0perta’,ynsa 0data ce lukrati ku publikul,felul kum aratati da 0 prima impresie,yndreapta gyndirea publikului si yl sensibilizeaza sa recepteze mesajul..aici meritati un zece:)..mai ales Andrei+Alex..apr0p0 ce planuri mai aveti?ma refer la viit0rul apr0piat..

    Răspunde

  11. foarte curand vor avea loc niste evenimente, imediat ce punem la punct ultimele detalii va anuntam. mai avem de facut ceva munca organizatorica.

    Răspunde

  12. Buna ziua:)deci eu sint Dumitru.fac parte dintr-o echipa de interpreti hiphop(nu va grabiti cu concluziile si lasati prejudecatile),numit Cenaclu.acum pe 25 octombrie am avut lansare de pre-album in concert.Suntem 6 ,6 care…scrim…si pe 22 noiembrie lansam albumul ,deja „Poetii morti”.avem o propunere pentru voi…dar prefer sa discutam „in voce” ,daca e posibil.eu las pentru baietii din Human Zone nr. meu de contact : 069238757.e de dorit un contact cit mai repede posibil…

    Răspunde

  13. Mi-a placut si mie la recital.
    Ideea cu sacosele de polietilena e chiar si una educativa, multi ecolologisti v-ar multumi pentru asta.
    Lumina a fost la locul ei, cred eu.
    Si publicul.
    Papucii.
    Dar ce-ati facut cu Sandu? 🙂

    Numai bine, dragi HZ!

    Răspunde

  14. Se discuta mult in abstracto. Dar haideti sa o facem si cu cărţile pe masă, mai bine zis cu o citată din ISTORIA LITERATURII ROMÂNEA a lui N. Manolescu. Ştiţi ce se spune despre scriitorii de la noi? Reproduc:

    „Basarabenii, numeroşi, inegali, sînt, cu puţine excepţii (Vitalie Ciobanu, Leo Butnaru), depăşiţi cu totul (Grigore Vieru) ori defazaţi (majoritatea)“ – pag. 1401.

    Aşa să fie?
    T. C.

    Răspunde

Lasă un răspuns

