mâine va fi dimineaţă

skeletormic.gif

inima bate repede.

dacă aş avea un ciocan să-ţi arat

ce mi se întămplă,

să-ţi arăt cum mama face carne bătută

când se gândeşte la mine – umblând noaptea

pe străzi cu inima asta tare ca şi cum nu e noapte,

ca şi cum nu e stradă şi nu sunt singur. 

                                                                    

inima bate repede eu cred că se va deschide

pieptul şi vom privi înăuntru 

va fi aşa departe sau întuneric

sau pur şi simplu carne

şi vom intra cu lanternele luminând fiecare centimetru 

vom înainta ne vom învinge greaţa amestecată cu frică

vom avea grijă să nu atingem nimic acolo

poate fi otrăvit poate e o fiară chiar în faţa noastră

ce ne păndeşte fiecare tresărire a venelor de pe gât

poate e o mlaştină şi ne vom îneca

poate e un depozit sau o prăpastie 

                                       

vezi pieptul meu pune degetul

1. seamănă cu un lift

2. un lift stricat

3. ameţeli

4. totul e în regulă

3 comentarii

  1. Apreciez modul cum îmbini diferite paliere ale textului, senzaţiile mamei şi ale fiului, noaptea ca personaj, îmi place şi metafora ciocanului ce sparge un piept tare ca piatra.
    „Va fi aşa departe sau întuneric sau pur şi simplu carne” – un vers puternic.
    Am obiecţii faţă de „fiară” şi „prăpastie”, e foarte greu să operezi cu astfel de clişee, nu cred că ai găsit un mijloc de a evita aspectul lor clişeistic.
    „Depozit”, „mlaştină” şi mai ales „lift” e chiar original.
    Per ansamblu, e un text de rezistenţă,
    felcitări, dar
    poza e un dezastru, probabil te joci cu dezastrele.

    Răspunde

  2. imi place poza asta, fac si eu uneori incursuni pe google dupa lucruri trasnite.
    asta mi s-a parut buna la moomentul dat , cumva adauga/schimba ceva din mesajul textului

    Răspunde

Lasă un răspuns

