acesta e un program

 the_ghost_sisters_by_zephaniaoz.jpg

acesta e un program
intră la mine în creier
fă curat fă ameţeli
intră dă pe next 

tu eşti o figură geometrică complicată
punctele mele fixate în spaţiu
nu dispar niciodată
pot să te fac din piele

următorul
intră acesta e un program
nu apăsa tare eşti cel mai bun
încetişor fă lumină

o fetiţă se dezbracă în dreapta
sar scântei protejează-ţi ochii
dă pe dreapta apoi înainte
ai câştigat treci prin mine

aici nu e nimic personal
intră alege arma fii atent
acesta e un program diferit
oamenii nu trăiesc aici

noi trăim pe curcubeu

3 comentarii

  1. nu-mi place, dar cred ca nu-l inteleg, pur si simplu.

    ‘programul’ este un joc sau altceva? ‘noi’ – cei care traiesc pe curcubeu – sunt programele de tipul asta?

    tu eşti o figură geometrică complicată

    o fetiţă se dezbracă în dreapta
    sar scântei protejează-ţi ochii

    oamenii nu trăiesc aici

    noi trăim pe curcubeu

    cam asta e ceea ce as retine eu, ceea ce mi-a placut de aici – dar iarasi, fara sa inteleg pana la capat (doar faza cu ‘tu esti o figura geometrica complicata’ – care presupune reconstructia la calculator a tipului caruia i se adreseaza txt, si a doua parte, care ma face sa ma gandesc la un joc pe calc, eventual o cursa, dar atunci nu inteleg de ce intra si armele)

    Răspunde

  2. Salut.vr0iam d0ar sa-ti p0vestesk.ceva timp n urma fusese la mine prietena mea kre face k0legiul d arta din suceava.din start f0arte entuziasmata mi-a p0vestit k a kun0skut un baiat din RM kre are k0legiul+fakultatea d arta,kre si mai kynta+kiar mai skrie+p0ezii!(nu-ti aminteste d nimeni?:D ) ideia e k i-a plakut recitalul v0stru din suceava+kiar ati impresi0nat publikul.n-am dekyt sa spun k sunteti brav0:P

    Răspunde

Lasă un răspuns

