aurora

un iceberg in jurul caruia ne

invartim

creasta lui alba

punctata cu negru

 

 

farul imprastie o

lumina galbena 

se roteste

in toate directiile

 

 

ametim

 

 

(noaptea se

face un tunel de peretii caruia ne ciocnim

 

 

dar asta nu e nimic pentru noi

we shall exist

until the day

until the day

we die)

 

 

apoi aurora boreala

ii ocolim ondulatiile ca sa

nu le deranjam si

printre noi trece un obiect

de o forma alungita

 

 

suiera

lasa in urma o

coada care se destrama

zboara mai departe

5 comentarii

  1. e foarte diferit acest text de tot ce se posteaza de obicei pe blog. atmosfera „star-wars” :), dar destul de poetizata si – inteleg corect sau numai mi se pare – chiar simbolistica. totusi, e shematizat, comprimat, poate prea? de fapt nu sunt sigura… ca e prea, daca s/ar dezvolta fiecare fragment in parte (iceberg-ul, farul, cometa – scuze daca gresesc, nu prea ma pricep la astronomie) ar fi interesant dar si periculos cumva pentru autor, sa nu se poetizeze prea mult. mie imi plac mai mult perspectivele narative ale acestui text, ma face sa vreau mai mult, dar nu liric/poetic, ci prozastic.
    si intertextul din paranteze e cumva mai „pamantean”, asta ofera echilibru textului, in opinia mea.
    ce pot spune acum e ca as citi mai mult pe linia acestui text, dar sa fie scris cu mare grija,
    e cumva la limita.
    noapte buna printre constelatii, daria

    Răspunde

  2. de ce intotdeauna simt nevoia sa adaug… uite, m/am mai gandit la fza cu perspectiva. nu e neaparat sa fie continuare de jules verne, adica narativa, ar putea fi ideatica. atunci cand vorbeam de exagerari ma refeream la imagini si probabil la exces de emotii. ok, ma duc. iarasi daria

    Răspunde

  3. Imi pare că s-a vrut crearea efectului de rotire, de ameţeală, de zbor în cerc sau în mari elipse cosmice. Dar se vorbeşte despre trei obiecte sau fenomene diferite: icebergul, farul şi aurora boreală, fiecăruia acordându-i-se foarte puţin timp şi foarte puţine cuvinte, încât nu reuşim să simţim impactul acestora, doar o lunecare pe suprafaţa lor, doar o vrăjeală. Textul vrăjeşte, e adevărat, însă timid.

    Răspunde

  4. it’s about time to reveal my identity:)

    textul e scris in baza unul clip de la mum, o formatie de post-rock din islanda

    si e despre un card de pasari aiurite si autiste, care sunt primii martori ai unui test atomic, facut pe undeva aproape de cercul polar de nord:)

    cand am scris textul, m-am ras si mi-am spus ca e f leon-wahl-ish:)

    nu-l m postez in categoria mea – cred ca e suficient mesajul, si as vrea sa m foloseasca si altii tagul ‘experiment’

    🙂

    drag

    Răspunde

  5. imi plac textele tale inspirate din piese sau clipuri:) in acest text imaginile te poarta parca intr-o dimensiune cu totul ametitoare, plutesti intr-un val ciudat si in acelasi timp frumos.

    Răspunde

Lasă un răspuns

