boo

văd limba dragostei umedă forţează uşa de la magazin

să mă înghită să mă poarte printre lucruri 

câine beat eu sunt hrana ta de azi 

soarele smulge unghiile orice gând rău se rotunjeşte

pune mâna pe mine sunt moale şi pot să arăt în multe feluri

o oarecare piesă înceată în maşinărie

cu ochii învineţiţi de oboseală

 

nu vreau să aştept pielea mea nu vrea să aştepte

cobor în cele mai adânci locuri cu o bucată de sticlă în buzunar

aici nu este nicio insulă nicio casă de ridicat

aici violenţa declanşează nişte proteze calde braţe ascultătoare

ele trag liniştea peste corpul meu ca o rochie neagră

semitransparentă să reuşesc în ultima clipă să închid ochii

dacă mă lipesc de ceva să nu tresar să nu văd de ce mă lipesc

dacă mă ascund de cineva să închid ochii să nu văd să nu tresar

să nu văd de ce mă lipesc

câine beat poate vrei o fată poate una bună

 

3 comentarii

  1. imi place f tare

    vbeam acum cu altcineva caruia i-a placut

    si ziceam ca niciodata nu ne-ar fi dat prin cap sa incheiem asa textul

    ceea ce mi-a placut cel m tare si e cred ca e cel m de impact e

    ‘pielea mea nu vrea sa astepte

    cobor in cele mai adanci locuri cu o bucata de sticla in buzunar

    aici nu este nicio insula nicio casa de ridicat’

    as fi vrut sa lucrez pe textul asta in licenta mea:) pacat ca e deja gata

    as fi comentat acolo paralelismul cu ‘daca ma’ din final:)

    drag

    Răspunde

Lasă un răspuns

