câinele în stomac

 

am să vin să te întâmpin

voi ieşi pe hol şi voi închide uşa după mine

în holul nostru de cărămidă roşie

unde sunetele se lovesc de pereţii fierbinţi

unde fierea se varsă în cotlon

voi sta ore în şir cu mâinile apucând ceva

ascultând în stomacul acestui om mare şi important

încercând să nu mă descompun

 

aici nu e lumină îndeajuns

aici aerul se plimbă moleşit la nivelul genunchilor

ai să te prinzi repede

în patru labe am să te aştept după uşă

cu inima căzută înăuntru trăgând după sine

pieptul mai spre podea ca gândacii

am să încerc să nu mă usuc din mers

în stomacul acestui om mare şi important

 

mi-e dor să te văd pe dinăuntru

ochii mei se rostogolesc sub uşă

nu e lumină îndeajuns pe scară nişte muşcate înfipte în geam

vor să prindă o pată de soare

eu vreau să mă strecor sub pielea ta umedă

 

două luni am zăcut în pat ghem de nervi şi acum trebuie

să fac 20 de paşi cât ţine holul nostru de cărămidă roşie

şi simt cum îmi creşte din mers un nimb strălucitor

care îmi prinde capul ca într-o cuşcă de fier

şi când ajung la capăt încep să latru

 

în stomacul acestui om mare şi important

încep să latru încep să mă scarpin până la sânge

să ling podeaua

înăuntrul tău e un câmp cu flori

o fâşie albastră pe care alunecă stelele

3 comentarii

  1. Ideea de câine care latră din interiorul bietului om. Poezie între coşmar şi tânguire de animal domesticit. Construcţie zveltă, ritm foarte vesel, sănătos. O altă poetică a aceluiaşi autor carismatic. Felicitări pentru text!

    Răspunde

  2. deci eu am mai scris,dar… (imi cer scuze ca mesajul asta nu-l scriu unde trebuie,dar eu am nevoie de un contact mai aproape cu voi Human zone).sint dumitru si fac parte dintr-o trupa de hip-hop (nu va grabiti cu concluziile si prejudecatile) ce-i spune Cenaclu.pe 22 noiembrie facem lansare de album ,dupa lansarea de promo pe 25 octombrie si avem o propunere pentru voi.las nr, meu de contact si e de dorit cit mai repede sa facem legatura:069238757

    Răspunde

Lasă un răspuns

