c

uneori când am emoţii vreau să mă cac
poate ar părea deplasat
dar uneori când sunt gata să fac un duş
vreau să mă cac
scriind acest text iarăşi vreau să mă cac
dar mai ales citind acest text vreau să mă cac
când trebuie să dau un telefon unei persoane necunoscute
vreau să mă cac
şi văzând tot ce mă înconjoară am impresia că vreau să mă cac
uneori când aştept să ningă vreau să mă cac
nu este normal dar atunci când mă scol dimineaţa în alta parte
decât acasă primul lucru care-mi vine în cap e că
vreau să-mi cumpăr un elefant
e destul de important că toată lumea are aşteptări de la mine
iar eu uneori vreau să îmi cumpăr un elefant
când iubesc pe cineva vreau să-mi cumpar un elefant
şi când se cutremură întreg pământul şi îţi pare că cel mai frumos
lucru pe care l-ai văzut în viaţa asta căcăcioasă
e un videoclip banal de radiohead or whatever
în tot acest timp eu vreau să-mi cumpăr un elefant

şi e foarte important să mă relaxez în acest moment
este extrem de important faptul
că există o asemănare stridentă dintre
a te căca şi a cumpăra un elefant sau o camilă spre exemplu

Un comentariu

  1. textul acesta are miza. posibil e trecerea asta brusca de la cacat la elefant. mi se pare excentric si cred ca are ceva dintr/o revolta adolescentina.

    Răspunde

Lasă un răspuns

