maNdariNE

dsfsdfdsfdsf

nimeni nu cred că ştie ce urmează

 

 

 

 

sau
cum sfârşeşte o luptă atunci când laşitatea e îngheţată
în interior ca un boţ de dragoste sau alt sentiment
complicat de descris

am stat toata noaptea să-i privesc zbârciturile
să-i număr cutele să-i număr crăpăturile de pe trup
şi altcineva a cuprins-o înaintea mea
mi-a dat o bere în mână şi mi-a zis ||||| stai acolo

eu am stat acolo şi am prvit-o
suparat – / –
ştiind că eu mi-aş lipi buzele de ea mult mai tare
decât acest altcineva
mi-aş plimba degetul pe pieptul ei
de un milllliard de ori mai lent decât acest altcineva
aproape că n-aş milşca deloc mâna

n-aş mişca toate aceste maNdariNE împrăştiate
fără vreun sens în spatele meu

 

 

 

 

ea uRcă o ………………scară
nişte obiecte se rotesc în spatele meu poate-s nişte bile
poate-s nişte inimi oranj
ce-ar fi să-mi ridic ochii şi să-i văd chiloţii
să-i văd trupul ridicându-se pe-o scară / direct spre rai

ce-ar fi sa nu-mi mai pese |||||||||

 

 

se desprind de mine zilele
exact cum aş rupe o bucată de tapet învechit – gReu

 

 

000000,1………..n-o să-i scriu M aiL
pentru că mi-o imaginez citindu-l cu altcineva alături
mi-o imaginez cum după asta îl mângâie sau ceva de genul ăsta
genul de lucruri pe care le-a meritat altcineva

mi-ar face plăcere să ştiu de ce altcineva a meritat

hai să ne uităm ce a meritat | SSoare | carne PPPrăjită |
| muzică | Viaţă | toaletă pppublică – gratis |
şi un millllllllliard de lucruri asemănătoare

 

 

 

 

ea şi-a dat jos pantalonii şi m-a privit prin crăpătura uşii
eu eram la locul meu ACOLO
totuşi un pahar în mână ||||| totuşi o femeie care-i fără pantaloni

cald undeva între picioare
mucii îngheţaţi pe pereţii nărilor
mâna care spală o podea plină de pişat
k i p i u l Koshino undeva pe capul meu
+ unghii netaiate
gândul la Sexxxx şi multe altele care nu mă ajuta absolut deloc
s-o pot strânge în braţe [s-o pot face îndragostită de mine]

 

 

 

 

 

 

 

nu ||||||||||||||| evident că nu-i voi pronunţa numele
CINE naiba se crede sau ce-ar putea să-mi facă
de-ar putea măcar să mă sune şi după asta
eu probabil m-aş fi simţit pur şi simplu un pic mai bine

2 comentarii

  1. „nimeni nu cred ca stie ce urmeaza” – nu spui dupa ce, ci incepi cu „sau cum sfarseste…” si e f intortocheat ce spui mai departe, dar poate intr-adevar e complicat de descris.

    vezi ca ai un typo- aproape că n-aş (milşca) deloc mâna
    cateva expresii care nu imi suna bine – „acest altcineva”,
    „împrăştiate fără vreun sens în spatele meu”

    „se desprind de mine zilele
    exact cum aş rupe o bucată de tapet învechit – gReu” as rescrie cam asa _ zilele se desprind de mine cum se jupoaie o bucata de tapet invechit de pe zid-greu” daca insisti sa adaogi GREU, ca se intelege cum se rupe o bucata de tapet invechit.

    „ce-ar fi să-mi ridic ochii şi să-i văd chiloţii
    să-i văd trupul ridicându-se pe-o scară / direct spre rai” mi-a placut

    „ea şi-a dat jos pantalonii şi m-a privit prin crăpătura uşii
    eu eram la locul meu ACOLO
    totuşi un pahar în mână ||||| totuşi o femeie care-i fără pantaloni”
    mi se pare interesanta bucata asta, nu stiu de ce, poate ca e neastepata, eu as scoate de aici „care-i” sa sune mai firesc.

    ce sa zic e un text scris la prima mana, cel putin asa pare. cred ca ar mai trebui lucrat. e calm e trist si resemnat, as vrea sa dezvolti asta, de ce Mandarine si ce-i cu asta. o zi buna hose batrane

    Răspunde

  2. Nu pretind că ştiu răspunsul la întrebarea „de ce mandarine?”, dar eu am înţeles cum că ar avea o legătură cu versurile „am stat toata noaptea să-i privesc zbârciturile / să-i număr cutele să-i număr crăpăturile de pe trup”
    probabil, tangenţa mea e una prea superficială, dar nu m-am putut debarasa de prima asociaţie şi am păstrat-o pe parcursul lecturii.

    Mi-au plăcut versurile, în marea lor parte… dar e ceva ce mă deranjează în inimile oranj. Nu ştiu ce, dar este. 🙂

    Fata de pe scară mi-a adus aminte de „Stairway to Heaven” şi am recitit poezia sub melodia de Led Zeppelin. Într-adevăr: „e calm e trist si resemnat”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

