imnr1

o-casa-in-camp-deschis

Pe o rază a coborât la mine

Dragostea vântul de primăvară

Galsul meu se schimbă

Graba devine obositoare

 

dintre norii cu furtună

a coborât şi se propagă

 

nu vorbeşte cu nimeni

umbrele cresc după dânsa

îmi las capul pe iarbă

am intrat într-o zonă secretă

 

îmbrăţişarea mamei

caldă suficientă

 

din depărtatele ceruri

a coborât la mine

pe o rază strălucitoare

încetineşte vorbirea

 

noi suntem fiinţele vii

lucrurile or să dipară

 

puternică schimbă cursul apei

dacă te iubesc dacă mă iubeşti

în câmp deschis e o casă

nici-un drum până acolo

 

dragostea e afară

lumina ei m-a orbit

 

un teren de joacă un oraş

denumirea îmi scapă

posibilităţile noastre cresc

alege zona secretă

 

unde braţele seamănă

unde pulsează ritmic

 

dragostea a venit singură

a acoperit lucrurile

a dezvelit lucrurile

am sesizat diferenţa

 

suntem prinşi în traficul

zilei fără sunete

5 comentarii

  1. E foarte cald şi linişte, de parcă maşi afla intro stare de repauz, oi fi acea „casă fără cărare spre ea”, eu însu-mi o natura moartă,cu ubmra mea peste veaţa aceast verde, pe care dragostea işi lasă capul.
    „lucrurile o să moară”…

    Andrei mersy p/u această stare, Tabloul e aşa de calm,de parcă aşi dori să fiu acolo.
    „SUNETE” oare acestea sunt lucruri, oare aceste lucruri ” o să moară”?

    Răspunde

  2. Un text, dupa mine, pe cat de domol, cald si fin, pe atat de taios si necrutator. Posibil l/am simtit asa din cauza formei, de altfel foarte buna, pe care ai gasit/o pt acest text.

    Mi/a placut: „noi suntem fiinţele vii
    lucrurile or să dipară”

    desi, daca ar fi sa scriu eu despre lucruri si fiinte, as fi scris ca lucrurile sunt perpetue, iar fiintele or sa dispara. Mi/a mai placut: „dragostea a venit singură/a acoperit lucrurile/a dezvelit lucrurile/am sesizat diferenţa”.
    Ma mir de cum poti tu, traind intr/un oras mare si nemilos in sine, sa scrii asa o lirica domoala si cu cuvinte care fac parte dintr/un lexic strain, oarecum, urbanului. Nush, poate ar fi vorba de evadare. Oricum, vocea ta mi se pare adevarata si puternica. Asa vad eu.

    Răspunde

  3. e superb tabloul asta, nu am stiut cum sa-ti spun asta la vernisaj.
    iar poemul bun, desi te-ai indepartat putin de ceea ce faceai in ultima carte (fata de care eu raman extrem de favorabil). o fi bine, o fi rau, nu conteaza, important e ca esti viu si original si experimentezi. nu-mi place „am sesizat diferenta”, don’t go there. in rest, de bine, ca-ntotdeauna. te salut, k

    Răspunde

Lasă un răspuns

