Cântecul Dragostei

RUSSIA ECONOMY

Gol  pe dinăuntru
Îs un avorton al moralului şi al duhovnicescului
Fără mâini sau fără picioare / deci fără ceva important
Şchiop / grohăi
Simt o greaţă / simt chiar materialul vomei
Iese din mine
O diaree morala
Cât de mult îmi place aşa

Eu am nevoie de bere
Prostuţo / copilo
Eu am nevoie de nişte alcool
Cum şi tu ai nevoie de soţ şi de bunăstare
Ambii ducem lipsă / tânjim şi schiolălăim

Tu vrei să ai copil iar eu vreu multă bere
Tu aştepţi să ţi se plătească ok la jobul ăla răpănos
Eu aştept să mi se mai toarne încă bere
Tu îţi dai copilul la gimnaziu şi speli chiloţii soţului
Eu mai cer nişte bere / poate una sau două
Important să fie câtuşi de puţin rece şi proaspătă

Tu îi vrei binele soţului tău / pe naiba vrei tu
Nu vrei decât bunăstare şi poate ceva pulă
Poate un copil care să facă în viaţa lui ceea ce tu n-ai putut face niciodată
Suntem ambii la fel de criminali
Eu vreau linişte bere
Să nu văd în ochii mei aventuri / curve / artişti
Dracu să le ia pe toate / vreau linişte şi alcool

Instinctele tale te sugrumă şi dorinţele tale se întorc împotriva ta
De ce chelnerul ăsta drăguţ îmi aduce aşa greu băutura

un duşuleţ la timpul său întodeauna şi-a făcut treaba
sunt gata să beau şi tu eşti gata să-ţi prelungeşti amărăciunea
tu eşti pregătită să trăieşti un calvar

ţi-o spun la modul direct / mai am nevoie de bere
îmi tremură mâna cum se întâmplă la alcoolici
mă îngrijorează că nu mai am de băut
tu zici uite unde ai ajuns / eu zic du-te şi munceşte /
deprinde-te să te fuţi toată viaţa cu acelaşi om / cu tine

4 comentarii

  1. in primul rand as vrea sa-mi cer iertare de la andrei, deoarece postul lui este unul foarte frumos si al meu este unul f urat, dar, adevarat dupa mine.

    si fata de toti aia care sunt slabi de inima.
    sunteti liberi sa injurati AICI.

    Răspunde

  2. frumos cintec de dragoste ,ba chear f puternic, si adevarat,
    despre „love ,sex, bere, putoare,urina, & money”
    Vorba aia -„fiecare cu agheazma sa”

    poate si acesti „avortoni’ au o filosofie a lor-”
    „Instinctele tale te sugrumă şi dorinţele tale se întorc împotriva ta, ”
    sau-
    „tu eşti pregătită să trăieşti un calvar”
    In orce caz si ei fac parte din zid

    este ceva foerte puternic cind vezi/auzi pe strada cineva de tipul acestor eroi- care pur/simplu vobesc singuri/tuturor, si nimeni nui ea in consideratie ca „fut capul ‘”,

    Sincer hose
    -pacatul ne astepta oriunde!

    Răspunde

  3. hose bre dapu nui frumos sa upatriblesti cuvantul pula in poiezie ca daje nia nii rusine si sa nu scrii cu litere mititele si fara semne de punctuatie ca a sai spun lu trofa

    Răspunde

Lasă un răspuns

