imnr2

sticla pe care o ştergi în treacăt cu mâna

oraşul ăsta cu muguri şi locuri strâmte

de la rece la cald mai e puţin

mâna nu tremură mângâie şi se retrage

 

am tresărit azi am stat în tramvai la uşă

cântecul s-a rupt oamenii caută siguranţă

mama se duce la sanatoriu m-a sunat

copilul nostru înoată în întuneric

 

diferite şi îndepărtate temeri subţiri

cablul întins peste primăvară

 

o cupolă de sticlă am să te învăţ cum

se poate pătrunde în inimă

 

sub husa murdară fără culoare acolo jos

maşina e o grămadă de fiare puse în ordine

ceea ce nu se vede se ascunde se ruşinează

oamenii stau departe unul de altul fac conversaţie

 

fie şi pentru câteva momente

suprafaţa neagră zgrunţuroasă trecută cu vederea

micul nostru refugiu

am să-i dau alt sens

 

pun dragostea în tine

aduc aşteptările mele simple

să te susţină ca pe o floare

în bătaia vântului schimbător

 

drumul scurt e întotdeauna lipsit de căldură

am stat în tramvai la uşă atent la sunetul metalic

zidul alb locuri comune intrări năpădite de iarbă

 

am coborât în mijlocul zilei cu sfială

în tine dragostea mea rămâne întreagă

2 comentarii

  1. eu am extras atmosfera acestui text in deosebi din fragmentul asta :

    pun dragostea în tine

    aduc aşteptările mele simple

    să te susţină ca pe o floare

    în bătaia vântului schimbător

    de aceea, diferite lucruri de nuanta cumva mai generala mi se par din alta poezie. ma refer la : mama merge la sanatoriu / copilul nostru inoata in intuneric. nu stiu de ce, dar mi se par niste chestii prea vagi si cumva dauneaza atmosferei.

    mi-a placut mult :
    cablul intins peste primavara
    foarte misto.

    in rest vreau sa-ti spun ca alegi niste pozitii prea comode si asta face ca textul sa fie pur si simplu adorat. nu stiu daca e strategic sau asta vine cumva involuntar, insa habar nu am cum poate asa un text sa trezeasca reactii; am in vedere alte reactii decat cele pe care le stii deja. ma refer la : f r u m o s 🙂

    si chiar e.

    mai baga

    Răspunde

  2. as vrea sa creez o stare pt cel care citeste, sa fac intr-un fel abstractie de mine, cel care scrie. ceea ce vreau sa fac se afla intr-o zona utilitara, ascuns ”utilitara”.
    cred ca ai dreptate cand spui despre comoditate… o sa ma gandesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

