titan

1
Dorinţa de a mă transforma într-un obiect
Ajung să fac spume la gură din cauza asta

Cifrele şi sentimentele sunt o problemă
Renunţ / personalitatea mea ticsită într-un tub
Pe care scrie carantină

Nicio zvâcnire şi mai ales nicio atingere
La suprafaţă un material de plastic /
Nu pot fi electrocutat / aceeaşi textură
În interior şi mai ales în exterior

Semnale receptate. Puncte de reper.
Ador echilibrul. Sunt mulţumit de temperatura
Minus sau plus 36,4
Ador echilibrul
Sunt creat. Am o cale deviată. Destinaţia oriunde.

Ruinele unei fabrici îmi schimonosesc formele tălpilor
Calc în pământ. Mult pământ şi negru. Şi mirositor.

Se pare că vreau să mă transform într-un obiect
Ajung să fac spume la gură din cauza asta

Deviez de la traseul iniţial
Greierii tac în iarbă / foşneşte de la paşii mei
Sper că cineva e acolo
Cineva
Dincolo de limite mă
Aşteaptă & acceptă

2
Înaintez printre plantele care sunt
Îngrozitor de violente. Îmi răresc pasul
Sunt înconjurat. Spaţiu trist şi mort

Ceva din trecut îmi luminează în ochi
Intervine cu brutalitate
Imaginile din cap devin incontrolabile
Ar putea fi însuşi trecutul
Probabilitatea că-i anume aşa e în creştere

Recuperez trecutul / tastez
R e c u p e r e z
Greierii tac şi acum sunt inamicul lor nr. 1

Dacă aş vrea suficient de tare
M-aş  transforma într-un obiect
Poate chiar ceva minuscul şi pe cât se poate de
Migrator

În urma mea / în locurile în care am călcat
Iarba îşi reia poziţia naturală / intactă
Plantele nu pot fi ruine
Constat că doar ruinile pot rămâne aşa cum sunt
Pentru o perioadă necunoscută de timp

4 comentarii

  1. da, e alert textul, e multa noutate la nivel stilistic. tai frazele scurt, hose e ceva diferit de ce am citit la tine. felicitari.
    am sa revin cu ceva aplicat, deocamdata la prima citire mi se pare ca sf textului nr 2 ar putea sa se opreasca la _ plantele nu sunt ruine_
    revin mai tarziu…

    Răspunde

  2. eu cred ca ai dreptate cand spui ca s-ar putea opri la plantele nu sunt ruine. pentru ca ceea ce urmeaza suna tezist si absolut aiurea.
    niciodata nu-i tarziu de taiat

    vad andrei – privet
    hose

    Răspunde

Lasă un răspuns

