+

6 comentarii

  1. halal de buna ziua, furati imagini cu toate drepturile rezervate si va dati drept creativi. a indica sursa nu va justifica. atat autorul „afisului”, cat si toti cei ce saliveaza la el — ramaneti a fi niste cocalari si exponenti ai unei degeneratii de consumatori care nu au nimic la indemana decat a se identifica cu branduri. cultura sau boarfe, tot acolo.

    Răspunde

  2. ce vorbesti

    mititelu’ cine te-a suparat asa rau incat iti curg lacrimile siroaie?
    zi-mi, sa-l cert. haha.

    tu daca nu esti asa de cocalar tot cocalar esti mai ales ca nici n-ai curajul sa pui numele tau.

    1 eu nu am specificat sursa, am specificat AUTORUL imaginei. wa, puisor ori tu asa consumator esti ca nu simti diferenta.
    2 eu am facut afisul. mi-a placut imaginea f mult. daca nu specificam autorul atunci iti inteleg indignarea.

    3sa zicem un text de-al meu i-a placut cuiva si l-a postat la el pe blog specificand autorul. eu n-as avea nimic impotriva. din contra, m-ar bucura pt ca e in folosul meu sa fie cat mai raspindit.

    4 sa zicem tu esti un geniu. ca talentul tau nu are limite. sa zicem ca michael jackson este un incepator pe langa valoarea ta. pai ce mortii ma’tii pui poze pe internet? si mai ales poze pe care faci click dreapta si faci copy image in 0.7444444 secunde. de ce-o mai publici pe net? pentru ca exista tipi care publica poza pe net fara ca tu s-o poti copia. exista asa o optiune. si daca crezi ca drepturile ti s-au fost incalcate si tu nu mai vrei asta, pai foloseste optiunea pe care am amintit-o.

    5 eu nu ma dau drept creativ… ok? ori pe asta de unde ai luat-o ?

    6 daca mai vrei sa comentezi aici f bine. expune-ti gandurile nicio problema. dar scapa de tonul pe care il ai, altfel simplu – comentariile tale ti le vei pastra pentru tine.

    ne-am inteles puisor? pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

